رسانه و ژورنالیسم

چرا روزنامه‌ی شهرآرا را می‌خوانم و چرا خواندن آن را به همه‌ی مشهدی‌ها توصیه می‌کنم؟

شهرآرا به بهترین روزنامه‌ی مشهد تبدیل شده است.

سال‌های طولانی است که شهر مشهد در حوزه‌ی کار مطبوعاتی، در قرق روزنامه‌ی خراسان است. روزنامه‌ای قدیمی و ریشه‌دار که در تاریخ این شهر ریشه دوانده است. مردم شهر مشهد معمولا وقتی از روزنامه نام می‌برند، منظورشان «روزنامه‌ی خراسان» است.

در مشهد چند روزنامه‌ی دیگر هم منتشر می‌شود: روزنامه‌ی قدس (که از چند سال پس از انقلاب، توسط آستان قدس رضوی منتشر می‌شود)، روزنامه‌ی شهرآرا (هفته‌ای که توسط شهرداری مشهد در زمان مدیریت بنی‌هاشمی بر مدیریت شهر شروع به کار کند و سال‌هاست که به روزنامه‌ای شهری تبدیل شده است) و روزنامه‌ی صبح امروز (روزنامه‌ای که با نام «اتفاقیه» منتشر می‌شد و از شهر بجنورد در خراسان شمالی به مشهد مهاجرت کرده و به دنبال پیدا کردن جای پایی به عنوان روزنامه‌ی بخش خصوصی است.) به این چهار عنوان روزنامه، می‌توانیم ضمیمه‌ی روزانه‌ی ۸ صفحه‌ای روزنامه‌ی همشهری را هم اضافه کنیم. اگر بخواهیم کمی دست و دل باز باشیم، احتمالا عناوین دیگری را هم بتوان به این لیست اضافه کرد.

عنوان بهترین روزنامه‌ی شهری مشهد را تا همین اواخر بدون شک می‌شد به روزنامه‌ی خراسان داد، ولی در یکی دو سال گذشته شرایط عوض شده: بر این عقیده‌ام که در حال حاضر شهرآرا بهترین و کامل‌ترین و شهری‌ترین روزنامه‌ی شهر مشهد است.

در این مورد بیشتر می‌نویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا