ورزش

آرزوهای فوتبالی برای مشهد

هیجان فوتبال از دیروز دوباره در ایران به راه افتاده است.

لیگ برتر فوتبال ایران انصافا ضعف‌های زیادی دارد و خیلی از نکاتش روی اعصاب است، ولی باید قبول کنیم که باز هم یکی از جذاب‌ترین اتفاقات ایران امروز است.

تصور می‌کنم لیگ کنونی، یکی از بهترین فصل‌های تاریخ لیگ برتر باشد. ۴ تیم بزرگ ایران (استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی) تقریبا ساختار قبلی را حفظ کرده‌اند. تدارکات تیم‌ها در فاصله دو لیگ خوب به نظر می‌رسد. تیم گرم و جذاب صنعت نفت آبادان هم برگشته به لیگ برتر.

سیاهجامگان مشهد در قدم اول سه امتیاز دلچسب را از ذوب‌آهن در مشهد گرفت. (دوستان توجه داشته باشند که هنوز تغییر نام تیم از سیاهجامگان به مشهد در فدراسیون فوتبال تأیید نشده است.)

در آغاز فصل، اتفاقات خوبی را برای دو تیم سیاهجامگان و پدیده آرزو می‌کنم. چه ایرادی دارد که آرزو کنیم یکی از دو تیم مشهدی امسال سهمیه آسیایی بگیرد. بالاخره باید از ورزشگاه سوپرمدرن امام رضا (ع) یک جایی استفاده کنیم دیگر! و کاش راهی پیدا شود و از ورزشگاه امام رضا (ع) که در بهترین جا در شهر قرار گرفته، برای بازی‌های لیگ برتر هم استفاده شود. ورزشگاه ثامن تقریبا نزدیک شاندیز است و به درد تماشاگران مشهدی نمی‌خورد.

ورزشگاه امام رضا (ع) در تقاطع بلوار خیام و بلوار فردوسی واقع شده و متعلق به آستان قدس رضوی است. این ورزشگاه یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های ایران و تنها استادیوم فوتبال سرپوشیده ایران است. مدرن‌ترین تجهیزات و تکنولوژی‌های ساخت ورزشگاه دنیا در این استادیوم پیاده شده است. (در یک یادداشت مستقل طی روزهای آتی به صورت مصور در مورد این ورزشگاه هیجان‌انگیز در مشهدمگ می‌نویسیم.)

از پدیده‌اف‌سی خبرهای خوبی به گوش می‌رسد و از دلهره و سردرگمی فصل پیش در تیم خبری نیست. هیأت مدیره جدید از تیم فوتبال حمایت کردند و تصور می‌کنم حضور پر قدرت تیم فوتبال پدیده، می‌تواند به یکی از شاخصه‌های پیشرفت کل پروژه تبدیل شود و بدنامی اخیر برند پدیده را احیا کند.

استقلال متین و محبوب هم امیدوارم در همین خط جوان‌گرایی‌اش باقی بماند و امسال البته کار را تمام کند.

امیدوارم امسال هم یک تیم کوچک که بزرگ فکر می‌کند، رونمایی شود و خاطره استقلال خوزستان را زنده کند؛ و کاش یکی از دو تیم مشهدی باشد! (بزرگ فکر کردن شاخصه‌هایی دارد که البته در دو باشگاه لیگ برتری مشهد خیلی به چشم نمی‌خورد، ولی به هر حال ایرادی ندارد آرزو کنیم!)

و امیدوارم امسال هم شاهد دیدن یک پرسپولیس با ایمان و با انگیزه و یک تراکتورسازی جذاب و دیدنی باشیم.


آقایان و خانم‌ها! کمربندها را ببندید.

لیگ شانزدهم شروع شده است.

ورزشگاه-مدرن-امام-رضا-آستان-قدس-رضوی-در-مشهد
استادیوم فوتبال امام رضا (ع) در تقاطع بلوار فردوسی و بلوار خیام احداث شده است.
یکی از زیباترین و مدرن‌ترین استادیوم‌های فوتبال ایران. امکانی هست که فوتبال‌دوستان مشهدی بتوانند تیم‌های شهرشان را در این ورزشگاه تشویق کنند؟

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا